czwartek, 21 marca 2013

II

Znowu znowu znowu. Cholera po raz kolejny kiedy myślałam, że się pozbierałam coś sobie uświadomiłam. Byłam dla Ciebie misiu bardziej przyjaciółką niż dziewczyną. Pamiętasz ten dzień kiedy wróciłeś po swoich super udanych zakupach z kumplami ? Pojechaliśmy do mnie. Chodziłam w twoich koszulkach, w rozmiarze XXL zawsze mówiłeś, że wyglądam słodko w twoich  rzeczach. Chciałeś żebym je przymierzała. Wiesz co powinnam wtedy zrobić? Wtedy kiedy przyglądałeś mi się ze swoim słodkim uśmiechem? Powinnam podjeść usiąść Ci na kolanach i powiedzieć jak bardzo Cię kocham, chyba na to liczyłeś... nie zrobiłam tego w sumie nie wiem dlaczego mówiłeś coś... już nawet nie pamiętam co to było w końcu poskładałam twoje koszulki i bluzy bo nie chciałam żeby się pogniotły... czegoś ci brakowało... dopiero teraz to widzę

list z 13 marca 2013

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczby